BaByliss G946E

• Test panel 7,5 mei 2016

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss G946E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

P. 30-06-2017

Prima apparaat, resultaat: een 7!

Geschreven voor: BaByliss G946E

Ongeveer een half jaar geleden dit product gekocht. Inmiddels 8 keer gebruikt en de haargroei is écht wel minder, maar het resultaat is toch iets minder dan verwacht: de haargroei blijft namelijk niet helemaal weg helaas.

Wat is belangrijk:
1) Lees eerst de handleiding! Bij verkeerd gebruik kan je schade aan je huid toebrengen. Dus lees goed hoe én hoe vaak je het IPL-apparaat mag gebruiken.
2) Heb geduld: in het begin mag je (4x) 1 keer per 2 weken en daarna (nog 3x) 1 keer per 4 weken. Na 2 keer merk je al dat de haargroei vermindert/vertraagt, maar helemaal weg blijven de haartjes niet. Het duurt dus een aantal weken, voordat je resultaat ziet.
3) Je mag 2 weken vóór en 2 weken na gebruik van het het IPL-apparaat niet in de felle zon. Dus begin in de winter!

Om onderbenen, bikinilijn, oksels en (eventueel) gezicht te behandelen ben je per keer ongeveer 15 minuten bezig, maar oefening baart kunst. Het apparaat geeft alleen een lichtflits als íe overal contact maakt met de huid. Dit is soms wat lastig, je moet het apparaat dan op een andere manier op je huid zetten, zodat íe wél overal contact maakt. Maar dit went snel.
De lichtflits geeft soms een warm gevoel, maar dat gevoel is binnen een tiende seconde weer weg.

Pluspunten

• snel
  • minder vaak hoeven scheren

Minpunten

• haargroei is niet helemaal weg
  • lichtflits kan soms heel even pijnlijk aanvoelen

Janet 29-06-2017

Goed resultaat!

Geschreven voor: BaByliss G946E

Na goede reviews gelezen te hebben moest ik hem zelf toch ook maar is aanschaffen. Ik heb vanwege zwangerschap niet de gehele sessie af kunnen maken, maar na een paar keer gebruikt te hebben toch al resultaat kunnen zien (minder en zachtere haartjes die terug kwamen)

Pluspunten

• Snel klaar

Mirjam 29-12-2016

Mooi apparaat, goed resultaat

Geschreven voor: BaByliss G946E

Het apparaat is erg handzaam en niet te groot. De bluetooth functie is top, hierdoor vergeet je nooit een ontharingsbeurt. Resultaat is goed, je moet wel regelmatig herhalen.

Milou 29-04-2016

Geweldige uitvinding

Geschreven voor: BaByliss G946E

De Babyliss Homelight nu een half jaar gebruikt thuis en ik vind het een geweldige uitvinding. Het is pijnloos, makkelijk te gebruiken en het resultaat is perfect! Binnen 3 maanden is mijn haargroei sterk verminderd. De Babyliss Homelight app werkt ook prima en houdt keurig netjes alles bij voor je en heeft zelfs als optie om een herinnering in je agenda te zetten wanneer je weer aan een sessie toe bent. Ik kan dit alle dames aanbevelen!

Heleen 26-04-2016

Makkelijk in gebruik en zo klaar!

Geschreven voor: BaByliss G946E

Nu een aantal maanden de babyliss in huis en het werkt erg goed. Het werkt erg makkelijk en het duurt niet erg lang om alle gebieden te flitsen. De app is handig ook vooral om je sessies niet te vergeten en te kijken hoever je bent in het traject. Je vergeet het wel snel aan te zetten bij de start van de behandeling, dus even opletten. Het belangrijkste het levert ook resultaat op, mijn haargroei is sterk verminderd. Heel fijn! Nu hoef ik me minder vaak te scheren.

Nadia ramm 25-01-2016
Geschreven voor: BaByliss G946E

De app het is echt geweldig, het verbindt met uw eigen agenda om u te onthouden wanneer de volgende sessie te doen.
De app telt ook hoeveel impulsen je hebt gebruikt, zeer nuttig.
De handleiding is zeer goed uit te leggen, voor iedere huid niveau.
300.000 pulsen is een geweldig aantal.
Het is niet pijnlijk.
Het is niet zwaar.
Slechts 1 sessie gedaan.

E. 01-01-2016
Geschreven voor: BaByliss G946E

Fijn apparaat in gebruik. Net nieuw dus over degelijkheid nog weinig te melden. Over het algemeen ziet het er netjes uit.

Jula 10-12-2015
Geschreven voor: BaByliss G946E

IPL van BaByliss is echt een super uitvinding! Ik heb geen last meer van ingegroeide haartjes. Mijn haargroei is beduidend minder. Blonde haartje pakt hij niet, maar de donkere echt super! Ik gebruik nu de lichtinstelling 3 op mijn lichte huid.

Hij flitst alleen wanneer de lamp volledig de huid raakt, het voelt wel veilig aan. Wanneer je de knopt ingedrukt houd, blijft hij flitsten, het kost dus niet veel tijd.

Bettina 11-05-2017

dan heeft het geen nut mij zo een apparaat aan te schaffen, mijn lichaamsbeharing is blond

W 06-12-2015
Geschreven voor: BaByliss G946E

Prachtig apparaat, heel mooi en gemakkelijk te koppelen aan je smartphone. De laserlamp gaat ook veel langer mee dan de andere merken.

zoepoes 29-11-2015
Geschreven voor: BaByliss G946E

Heb het apparaat net binnen. Heb speciaal voor deze gekozen omdat er een app bijzit waar je precies je voortgang op bij kan houden. En ik wilde perse een op netstroom zodat je tussentijds niet hoeft te stoppen omdat de accu leeg is.
Heb alleen even de gevoeligheidstest gedaan en nu moet ik 48 uur wachten voordat ik mag beginnen met de behandeling. Dus over het resultaat kan ik nu nog niets zeggen. de gevoeligheidstest was volkomen pijnloos.

V82 28-11-2015
Geschreven voor: BaByliss G946E

Onlangs aangekocht en pas 1 x gebruikt. Handig dat je via bij kunt houden wanneer je volgende sessie plaatsvindt. Op dit moment kan ik nog niet beoordelen of het apparaat ook het gewenste effect heeft. De behandeling is geheel pijnloos en gaat snel.

MevrouwS 14-11-2015
Geschreven voor: BaByliss G946E

Ik heb het product pas twee weken in gebruik, dus kan nog geen uitspraken doen over het resultaat van het apparaat.
Het apparaat is makkelijk in gebruik. Het is alleen een beetje lastig bij te houden welke delen je al gehad hebt. Ik ben erg benieuwd naar de resultaten op langer termijn, voor nu tevreden.